|
Python imaging library
Mágr, Martin ; Španěl, Michal (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru grafů, který je propojen s konkrétním informačním systémem protokolem XML-RPC. Aplikace je vytvořena pomocí jazyka Python a jeho grafické knihovny Python Imaging Library. Pro realizaci grafického uživatelského rozhraní je využívána knihovna GTK+ resp. její aplikační programové rozhraní pro Python, PyGTK.
|
| |
|
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Klubal, Ondřej ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem grafické knihovny pro dotykový displej výukového kitu s mikrokontrolérem od firmy Freescale. Součástí této knihovny je ovladač, který akceleruje vykreslování barevných přechodů a podporuje čtení z grafické paměti displeje. Knihovna umožňuje vkládání obrázků s průhledností a možností zvětšení. Podporováno je více druhů písem s možností ztučnění a zvětšení.
|
| |
|
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Nožička, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafickou knihovnu pro přídavný modul s dotykovým LCD k výukovému kitu s MCU MC9S08JM60 od firmy Freescale. Práce popisuje použitý mikrokotrolér, různé varianty komunikace s řadičem displeje a technologie dotykových vrstev displejů. Zbývající část práce se zabývá rozdělením knihovny na vrstvy, jejich popisu a způsobům použití.
|
|
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Nožička, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá grafickou knihovnu pro přídavný modul s dotykovým LCD k výukovému kitu s MCU MC9S08JM60 od firmy Freescale. Práce popisuje použitý mikrokotrolér, různé varianty komunikace s řadičem displeje a technologie dotykových vrstev displejů. Zbývající část práce se zabývá rozdělením knihovny na vrstvy, jejich popisu a způsobům použití.
|
|
Python imaging library
Mágr, Martin ; Španěl, Michal (oponent) ; Vyskočil, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru grafů, který je propojen s konkrétním informačním systémem protokolem XML-RPC. Aplikace je vytvořena pomocí jazyka Python a jeho grafické knihovny Python Imaging Library. Pro realizaci grafického uživatelského rozhraní je využívána knihovna GTK+ resp. její aplikační programové rozhraní pro Python, PyGTK.
|
| |
| |
|
Grafická knihovna pro dotykový LCD
Klubal, Ondřej ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem grafické knihovny pro dotykový displej výukového kitu s mikrokontrolérem od firmy Freescale. Součástí této knihovny je ovladač, který akceleruje vykreslování barevných přechodů a podporuje čtení z grafické paměti displeje. Knihovna umožňuje vkládání obrázků s průhledností a možností zvětšení. Podporováno je více druhů písem s možností ztučnění a zvětšení.
|